2012

Haha, ser jätte liten ut. Jag i början av året.
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp.
 
Hur har ditt 2012 varit? Har varit både väldigt bra och väldigt dåligt. Många gånger under året jag totalt brytit ihop och andra gånger skrattat så tårarna rinner.
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Man kan ju hoppas! Men mitt liv har blivit så mycket bättre sen jag kom hit och är så sjukt mycket lyckigare så ja, jag hoppas verkligen.

Blev du kär i år? Alltså, jag har nog aldrig varit riktigt kär. Men jag har ju haft ett förhållande som visserligen inte höll länge men jag antar väll det. Kärlek är så komplicerat så jag håller mig oftast långt ifrån det.

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? Inget speciellt.

Vad är din största framgång 2012? Jag har blivit en ny person och mycket mognare. Det känns som om jag har hittat mig själv och skitit i personer som jag inte behöver i mitt liv. Sen har jag även börjat jobba vilket jag tycker är någonting bra.

Bästa köpet? Oj va svårt. Vet flera gånger jag sagt "åh är så glad att jag köpt det här, det här är nog mitt bästa köp". Men älskar min kabelstickade gant tröja, min DKNY väska och det är någonting jag även köpt för mina egna pengar (lön är kul ändå.)

Vad spenderade du mest pengar på? Sprit, mat, kläder säkert.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Självklart! Mycket som har fått mig att bli glad.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Oj va svårt, är ju så många låtar men: hungry hearts, där palmerna bor, pursuit of happiness, heads will roll, jag vill ut, ortens favoriter, ingenting står över mig, stora trygga vargen, Llove osvosv, finns tusentals!

Vem har du umgåts med mest? Svårt... Umgåts med massa olika!
 
Dynamites.

Bästa minnet från 2012? Finns alldeles för många för att välja en, men sommaren var hur bra som helst!

Hur många kysste du? Men haha, jag räknar inte direkt men en del. Oops.

Har du haft ett förhållande under 2012? Ja, ett som höll i typ två veckor hehe. Vi funkade helt enkelt inte tilsammans.

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013? Inte vad jag kommer på!

Vad önskar du att du gjort mer? Alltså har verkligen tänkt på den här i tusen år men kommer inte på någonting jag önskar att jag gjorde mer.

Vad önskar du att du gjort mindre? Jadu, finns kanske en del saker men är inte säkert på om jag vill skriva det här.

Favoritprogram på tv? Kollar aldrig på tv men favoritprogramen är helt klart Gossip Girl och The walking dead.

Största musikaliska upptäckten? Kommer inte på någon just nu.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ett normalt liv.

Vad gjorde du på din födelsedag? Kom äntligen fram till Spanien efter ett par dagars äventyr. Sen gjorde vi inte mycket mer än att äta på restaurang.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja men det vill jag gärna inte skriva öppet.

Vad fick dig att må bra? Vänner.

Vem saknade du? Flacon, hade henne dock fram tills sommaren men det gör ont hur mycket jag saknar min hund.

De bästa nya människorna du träffade? Alexander och Mathilda. Men sen även en massa andra som betyder mycket.

Det bästa du har åstadkommit i år? Men oj vilket svår fråga. Vet inte faktiskt, säkert fler saker som jag inte kommer på nu.

Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Gör saker som gör dig lycklig.
 
Jag och älsk.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0