BEKÄNNELSER

En månad efter jag flyttat hit drömde jag VARJE natt att jag var i Sverige med mina vänner och även människor som jag inte ens tycker om haha...
Varje gång jag äter så måste jag lägga upp maten så det ser fint ut, speciellt frukosten. Skadad.
Har svårt att skriva en konversation utan emoji gubbar som man får på iphone, haha, det känns jätte tomt annars!
Jag måste skriva in bekännelser i mobilen för kommer aldrig på fler på en och samma gång.
Jag är jätte seg på att blogga, och då menar jag att det kan ta mer än tio minuter för bara ett inlägg eftersom att emellan allt jag skriver tänker jag på annat.
Jag tar nästan alltid oseriösa bilder, speciellt när någon ber mig ta en seriös haha!
Jag är jätte bacilskräck, om jag tappar något på golvet kan jag inte äta det, ingen får smaka på det jag äter, kan inte dricka ur samma glas som någon annan (om jag inte är full haha) när jag var liten tvättade jag även mina händer hela, hela tiden. Och så vidare...
Jag hatar när killar är för på, tröttnar direkt.
När jag sover med tröja (vilket jag måste göra på vintern för att det är svinkallt) måste jag sova med BH under, annars kan jag inte sova.
När jag var yngre så spelade jag World of Warcraft, var galet beroende.
Jag älskar att skriva, då menar jag inte fjortistexter om hur mycket jag älskar någon, utan bara skriva det man känner och tankar.
Har svårt att låta någon komma in, svårt att bli kär och ens veta när jag är kär.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0