BEKÄNNELSER

Kör på en typical blogg grej bara för att jag tycker att det är kul att höra andras!
 
Jag är jätte kort, är alltid kortast när jag är med folk...
Harry Potter är min favoritfilm, har sett filmerna mer än 100 gånger (helt seriöst) när jag var yngre kollade jag på dom varje dag innan jag somnade haha!
Jag tycker att det är viktigt med vad en kille har för klädstil.
När jag började jobba förut så tvningade jag mig själv att gilla kaffe för att verka mogen haha, nu älskar jag det!
Jag tycker att julen är bättre än min egen födelsedag.
Älskar att kolla fina bilder på par, jag blir typ glad för deras skull.
Jag skakar nästan alltid med benen/foten omedvetet och medvetet, har gjort det typ hela livet hehe lol.
 
Postat av: aaaaalice

Som den obehagliga stalkern jag är, upptäckte jag inte fören nu att du har blogg. hehe. tänkte bara påpeka att jag slår dig med mina 150 cm! Puss !

Svar: Haha twini ju! Är 155 :D puss på dig sötan <3
amandisss.blogg.se

2012-12-29 @ 01:07:49
URL: http://alicejj.devote.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0