DAGEN

Åhnej, det här är så typiskt mig... Råkade radera inlägget såklart. Jaja! Hej på er. Jag vet att uppdateringen har varit sämst och att mitt inlägg igår var väldigt onödigt och pinsamt så därför går vi över direkt till dagens istället! Vaknde upp rätt tidigt imorse faktiskt. Började dagen med att gå till parken med Johannes och mamma hursomhelst vilket var väldigt mysigt, dock har det inte varit så bra väder idag, men det funkade iallafall. Efter att ha varit i parken ett par timmar var det dax att gå hem och göra dagens sysslor, pyssel och bak stog på schemat! Så det är ungefär vad min dag har bestått av. Imorgon firar Sverige jul men min familj ska fira den 25! Tycker faktiskt att det är mycke bättre och resten av hela världen (ungefär) firar ju faktiskt också den 25 så det kändes inte mer än rätt.
 

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0