FRÅGOR & SVAR

Fick en kommentar sokm jag tänkte svara på! Kan förövrigt säga till er andra också att om ni har någon fråga så är det bara att ställa den bland kommentarerna!
 
Q - Hej Amanda! Ville bara börja med att säga att din blogg är sjukt bra och att jag följer den varje dag! :)

Har några frågor också som jag hade hoppats på att du skulle svara på,
1. Varför flyttade ni till spaninen?
2. Går du på någon internationell skola där?
3. Hur har du skaffat vänner där?
4. Var brukar du köpa din kläder och smycken?

Kraaam, ha en fortsatt bra dag ♥
 
A - Först och främst vill jag säga tack så jätte mycket! Blir så himla glad!
1. Varför jag flyttade till Spanien var för att det alltid vart en dröm för min familj! Vi har varit så himla trött väldigt länge på kylan och känner att värme får oss att må bra. Sen finns det även fler personliga själ.
2. Jag går inte i skolan just nu för jag kan tyvärr inte börja förens September... Men jag har bestämt mig för att jag kommer att börja i en spansk skola med andra spanjorer för att lära mig så mycket som möjligt!
3. Ja jag har några och vissa som man känner igen samt pratar med när man går ut och så men skulle inte säga att jag har så många direkt. Det är inte så speciellt enkelt att bli kompisar med många när man inte går i skolan men har haft tur att få träffa en person som hjälper mig väldigt mycket här nere iallafall. Dock längtar jag väldigt mycket till skolan.
4. Det är faktsikt väldigt blandat. I sverige brukade jag shoppa på Zara, H&M, NK (räknar det som en affär), Hollister osv. I spanien köper jag saker på El corte ingles, små butiker och ibland på Primark bara för att det är sjukt billigt haha.. Smycken är ofta sånt jag av någon anledning alltid har haft, fått väligt mycket av kompisar, föräldrarna och släktingar, men även de handlar jag på småbutiker här om det är någonting jag gillar.
 
Vart ett väldigt långt svar känner jag haha, men hoppas du blev nöjd med det! Kram på dig.
 

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0