Godmorgon

Godmorgon sötisar. Hoppas ni sovit gott! Jag har sovit jätte bra förutom att jag somnade klockan sex imorse. Idag skulle byggarbetarna komma klockan halv tio imorse men jag tackar gud att ena killens fru fick barn för då betyder det att jag fick sova lite extra med tanke på när jag somnade... Idag hade jag tänkt att gå ut och shoppa julklappar! Vädret är jätte bra och har faktiskt inte hunnit köpa en enda julklapp till någon så jag tar tillfälle i akt och fixar det, eller iallafall börja. Tänkte ta med mig kameran ut för att bjuda på lite roliga bilder! Nu ska jag klä på mig och sen gå ut! Kyss
 
Instagram bilder från dom senaste dagarna.
Postat av: Abir

Jätte fin blogg!
Skulle du kunna rösta på mig här(länk) så jag kan träffa min idol? tryck bara på "GILLA" knappen! tack :)
http://www.widevision.se/xfactor/entry.php?id=175

2012-12-08 @ 18:16:34

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0