"JORDENS UNDERGÅNG"

Måste faktsikt erkänna att dom här bilderna är extremt fula, och fråga mig inte vad som har hänt i ansiktet (alla sår och röda prickar) för jag har försökt klura på de svaret i en vecka nu, men inget resultat har uppstått än!
 
Kollade klart på filmen för ett tag sedan! Kollade på Shutter Island, den var bra men lite läskig om jag ska vara ärlig. Hade tänkt att stänga av datan efter det här inlägget. Snart kommer hela Instagram och fb bombas med inlägg att vi snart kommer dö, och när klockan är över 02.12 så kommer alla istället berätta om att dom överlevde "jordens undergång". Jag tror personligen inte alls att det kommer att inträffa men om jag ska vara ärlig blir man faktiskt lite småskakis såhär fem minuter innan det ska inträffa. Men det återstår och ser! Nu ska jag stänga av datan så jag återkommer imorgon... Om jag lever, haha! Godnatt på er.
Postat av: Virre

Inte alls fula bilder på dig juu 😌

2012-12-22 @ 15:46:09

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0