+ MIN DAG

 
Hej vänner! Idag har dagen varit fullspäckad med ärenden att jag inte hann med allt jag skulle göra! Men det gör absolut ingenting för det finns flera dager i livet! Slutade iallafall att jag åkte med mamma till IKEA i slutet av denna dag, älskar verkligen IKEA, dels för att jag älskar att ta del av inredningen i hemmet men också för att man känner sig lite som i Sverige igen. Allting står ju på svenska och vår älskade mat säljs där vilket det inte gör på andra ställen. När jag kom hem vart det lite kvällsmys med pepparkakor osv. En stor besvikelse är dock att det inte säljs lussebullar på IKEA, men det får man baka hemma istället antar jag, blir tusen gånger godare dessutom. Imorgon är det fredag, lite tagg är jag men frågan är om man orkar ta tummen ur röven och faktsikt göra någonting, det återstår och ser helt enkelt.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0