MJUKISKLÄDER IS ON.

Sitter och myser i dom ultimata myskläderna, mjukisbyxor och en sunkig t-shirt (som jag dock älskar.) Jag är sjukligt trött och uttråkad idag om jag ska vara ärlig. Känner bara för att lägga mig och sova men hur tråkigt är inte det på skala 1-10? Typ 11... Hittade även min lilla digitalkamera nyss som jag inte använt sen förra hösten haha! Några bilder fanns kvar på den och jag känner bara, oh god. Skönt att man har förändrats. Ligger förövrigt och läser en blogg jag läst sen jag var en liten p12a, det är egentligen sjukt att jag har läst om någon annans liv i flera år nu, man har liksom aldrig någonsin pratat med personen eller känner personen inte alls. Ja, somsagt sjukt! Och sen vart jag jätte sugen på att fota men känner att det inte alls finns någonting att ta kort på, inte ens mig själv med tanke på hur jag är klädd och jag har förövrigt inget smink på mig så känner mig jätte ful, då blir man ful automatiskt. Ska gå och fixa ihop lite te eller någonting innan jag somnar, hörs!
 
Här är jag för tre sommrar sen, osminkad och liten. Söt.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0