7 nedz/wantz

 
Höga boots - är grymt snyggt till det mesta. Hade jag fått välja hade jag tagit dom bruna alla dagar i veckan, dock vet jag inte om jag gillar dom i läder mer än dom i mocka och tvärtom.
 
Jeanskjolar - som tur är så äger jag ju redan en och den älskar jag, men det skulle inte alls skada med lite fler i varierande färger samt slitningar.
 
Silvrig "större" klocka - det är verkligen en sak jag skulle behöva! Äger bara mindre silverklockar och en större guldklocka, jag använder mest silver så en michael kors klocka står väldigt långt upp på min önskelista.
 
Sandaler - ett väldigt viktigt inköp som måste införskaffas snarast, flippflopp ingår egentligen också i denna "katergori" med tanke på hur satans varmt det blir här när det är sol.
 
Skärp - i skärp får man både tajt röv och jag tycker att det är en väldigt fin accessoar, det går att använda till nästan allt. Liebeskind tyker jag har väldigt fina skärp.
 
Ray Ban - mamma hade sönder mina senaste, buhu.
 
Tröjor - det skadar aldrig att ha för många tröjor och är man jag så tröttnar man väldigt snabbt på de man har. Skulle vilja köpa alla olika möjliga tröjor, allt från söta blusar till t-shirtar.
Postat av: Nathalie

Sv; Tack så mycket! :)
kram

2013-04-14 @ 14:41:04
URL: http://nathalies.nu

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0