ÄNTLIGEN INTERNET

 
Hej mina hjärtan! Jag är ledsen över hur min uppdatering har varit, det har varit problem med internet så har inte haft tillgång till det förens nu. Förhoppningsvis så ska det funka som det ska nu, det har varit lite skönt utan internet faktsikt men det är också väldigt skönt att det är tillbaka igen såklart!
 
Idag har jag varit barnvakt åt min lilla älskling så jag har varit ute hela dagen och lekt med honom. Har faktiskt gjort en video jag kanskelägger upp senare om ni har tur! Annars kan jag med glädje säga att vädret just nu är underbart! Inte för varmt och inte för kallt vilket resulterar i att man kan gå runt barbent. Hade tänkt att spendera resten av kvällen framför Supernatural och sen träna lite med mamma. Hörs senare puss & kram.
 

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0