JAG

 
- Jag är pinsamt dålig på att komma ihåg namn.
- Jag hatar att låna ut saker.
- Ibland när jag går och bär på någonting som jag absolut vill få sagt men inte ska säga (typ någonting elakt eller bara allmänt opassande) så säger jag det för att efteråt säga att jag skojade. (Ta inte åt er nu som jag har gjort detta med haha)
- Jag dricker alltid kaffe efter middagen.
- Jag tycker att det är obehagligt med långärmade tighta tröjor.
- Klarar inte av att blanda silver med guld, får panik!
- Jag tar aldrig av mig mitt silver halsband (vilket föröverigt kan leda till paniken över.)
- Jag går nästan aldrig någonstans utan väska.
- Jag har en väldigt bred musiksmak och gillar det mesta.
- Jag heter sol i andranamn.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0