LISTA

Är du

 

1. Är du singel? Japp
2. Är du lycklig? Vet inte, lite av de olika kanske
3. Är du uttråkad? Ja!!
4. Är du ledsen? Nej inte direkt
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Haha nej
7. Är du full? Nej
8. Är du en cooling? Såklart!
9. Är du från Irland? Nej

 

Kärlek

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Man kan säkert tycka att någon är snygg och sen får kontakt vilket leder till kärlek men om man är blir kär i någon utan att veta ens personlighet är förhållandet ganska ytligt.
2. Har du nånsin blivit sårad? Ohja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? 
Säkert
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?
Haha antaligen
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nej det tror jag inte att jag har
6. Har du haft en hemlig beundrare?
Det vet ju inte jag
7. Är du kär? Nej, känslor är jobbiga
8. Vill du gifta dig i framtiden? Absolut

 

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Alltså jag förstår inte riktigt vad dom menar med lust hehe
2. Hår eller ögon? Båda är ju typ viktigt...
3. Katt eller hund? HUND!!
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Den va svår med tanke på att jag inte gillar att umgås med samma personer 24
5. TV eller Internet? Internet alla dagar i veckan
6. Coca-cola eller Pepsi? Cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Båda
8. Pengar eller lycka? Pengar är lycka, heh
9. Dag eller natt? Går ju inte direkt att välja... Hade det stått morgon/natt hade jag iallafall valt natt
10. MSN eller mobil? Vem använder ens MSN

 

10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Har aldrig försökt
2. Brutit ett ben? Nej faktiskt inte
3. Gjort nåt du ångrar? Ohja
4. Hoppat Bungee Jump?  Nej fast verkar as kul
5. Ljugit för någon du tycker om? Kanske om det har behövts pga någonting otroligt viktigt men jag brukar vara ärlig
6. Ätit en hel tårta? Hatar tårta
7. Gjort bort dig offentligt? Haha jaaa...
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja, fast det var för väldigt länge sen
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jag tycker att det är lika okej att sörja för ett husdjur som om det vore precis vem som helst, så ja
10. Velat försvinna? Ja

 

Tumblr
 

Blandat

 

1. Vad såg du på tv sist? Kollar aldrig på TV
2. Vems blogg läste du sist? Min egna hehe
3. Vad åt du sist? Middag
4. Vem pratade du med sist? Ludvig
5. Vem ringde du sist? Ingen aning, Tobias tror jag
6. Vem messade du sist? Ludvig
7. Vad läste du sist?  Dessa frågor
8. Vem pussade du sist? En pojkis
9. Vem kramde du sist? Johannes
10. Vem bjöd du sist på något? Min brorsa Linus eller nått
11. Vad köpte du sist? Bröd tror jag haha


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0