ME & ME

- Jag uttalar fotboll "fottboll", har ingen aning om varför
- Jag är ironiskt jätte ofta, det är jobbigt med människor som inte fattar när jag är det dock.
- Jag är beroende utav kaffe...
- När jag var liten så uppträdde samt sjöng/dansa jag ALLTID på massa olika ställen
- Jag älskar att kunna, prata och lära mig engelska, det är så himla kul!
- jag måste verkligen sola baksida men det är så himla tråkigt
- jag har blivit jätte känslig när det kommer till att äta kött, inte alls likt mig!
- jag tänker jätte ofta på engelska istället för svenska
- Jag har aldrig haft någon annan hårfärg än blond men skulle vilja testa brunt någon gång, bara för att se hur man ser ut liksom!
- Jag har jätte lätt för att få en uppfattning av andra som oftast brukar vara rätt, dvs att jag kan se rakt igenom folk utan att direkt känna dom.
- Jag brukar nästan aldrig tänka på ålder utan jag tycker att det är roligt att umgås med alla olika.


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0