CHEERLEADING

 
Som ni kanske vet (eller inte vet?) har ju jag gått på cheerleading så länge jag kan minnas. Det har varit mitt liv i flera år och det går knappt att beskriva med ord hur mycket jag saknar det. I helgen var det hursomhelst DM 2013 och det kändes verkligen helskumt att inte få vara aktiv för första gången på flera år. Ville bara hoppa in i bilden och köra järnet.
 
Saknar det väldigt ofta, speciellt hur kul jag tyckte att det var att gå på träningen flera gånger i veckan, nu kan jag inte direkt göra någonting åt saken då jag har flyttat hit, men hade jag haft möjlighet hade jag mer än gärna åkt tillbaks till tiden och börjat igen.
 
Jag kommer ihåg min första tävling, jag var så himla sjukt nervös att jag skakade, dock hade jag världens bästa tränare som peppade mig och sa att allting skulle gå bra, det gjorde det också! När man tävlar vet man (iallafall jag) inte vad man gör, under två och en halvminut får jag väldens adrenalinkick, jag kan göra typ vad jag vill under den tiden. Jag brukade alltid sjunga under programmet och vet att mina byggpartners alltid kommentarade att jag kunde sjunga samtidigt som jag stuntade haha, jag älskade att charma publiken samt tillge energi till alla andra. Åh det är så sjukt hur mycket man kan sakna en sport så galet mycket!!
Postat av: Mia

Hej, jag har tänkt köpa klänningar inför våren men är osäker över om jag ska satsa på långa eller korta, vad tror du? Undrar även vilka butiker du brukar handla på? Gillar din stil!! M

2013-02-19 @ 23:40:26

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0