En sån där lista

 
SENASTE
Smset: Vet inte och jag orkar inte kolla heller haha...
Mobilsamtalet: Samma på denna!
Dryck: Te
Gången du grät: Imorse lol
Sång du lyssnade på: I would - Justin Bieber, hehe super mysig


DINA TRE..
Favortifärger: Blå och rosa, kan inte välja en.
Favoritplagg: Den här var ju inte direkt enkel... Kan inte välja en
Favoritämnen: Orkar knappt tänka på skola
 
 
HAR DU NÅGONSIN
Brytit av en penna: Ja
Pussat någon i regnet: Ja hihi
Förlorat någon som betydde mycket: Ja...
Haft ett seriöst förhållande: Nja, vet inte riktigt hur seriöst jag skulle kalla det
 

I ÅR HAR DU
Lärt känna en ny vän: Absolut!
Skrattat så du börjat gråta: Yes, and I love it!
Fått reda på att någon snackat skit om dig: Haha ja
Pussat en kompis: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Skulle jag inte direkt säga

 
OM DIG
Ditt namn: Amanda
Singel / Upptagen: Hm, skulle kanske säga någonting där emellan
Stjärntecken: Vågen
Kille eller tjej: Tjej...? Om dom menar vad jag är haha
Ögonfärg: Blå
Favoritmat: Tacos, Pannkakor, kottfärsås med spagetthi typ
Favorit killnamn: Oj, inget speciellt direkt
Hårfärg: Blond
Långt eller kort: Nu är det kort för jag klippte mig, oops
Längd: Jag vet inte riktigt hur lång jag är men runt 160
Mellannamn: Sol, coolt jag vet
Pearcings: Inga
Tatueringar: Inga där heller
Höger eller vänsterhänt: Skriver med höger men har inge problem med att använda vänster


DINA FÖRSTA
Bästa vän: Stephania
Sporten: Haha jag har typ gått på hur många som helst så jag vet inte
Husdjur: Katt, hade en egen när jag var liten, so cuuute
Konsert: Kommer ej ihåg
Förälskelse: Jojje typ, as gulliga haha
Alkohol du drack: Cider tror jag
 

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0