Vampire Diaries

 
Älskar Vampire Diaries och är kär i Damon. Vill bara säga till er som inte har sett den och är lika tokig i serier som jag, SE DENNA. Vet inte riktigt vad det är som gör att jag fastnar för den så extremt mycket men den är bara så himla underbar...
 
Hursomhelst borde jag sova, för det gör alla andra redan men det är helt mörkt överallt, och jag är mörkrädd hehe så det suger. Vet inte riktigt hur det kommer att gå för mig att sova ikväll då jag tycker att det är väldigt obehagligt att somna sist. Har alltid kännt en tryghet i mina hundar men nu har jag inga så jag kan ligga och tänka i flera timmar innan jag lyckas sova, så typiskt. Men nu ska jag stänga av datan. Pusspuss
 

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0