010713

BEKÄNNELSER
 
Jag tycker inte om läsk så speciellt mycket, och när jag var liten så tyckte jag att cola var skit äckligt.
Jag hatar när jag inte får som jag vill, blir verkligen galen.
Har alltid med mig Iphoneladdare vart jag än går, är så beroende utav min iphone att det är sjukt haha!
Sover alltid på vänster sida av sängen
Har aldrig haft ett speciellt seriöst förhållande och är nog inte direkt "förhållandetypen" heller, trivs singel.
Jag har sjukt svårt för kärlek och känslor, jag kan knappt förklara.
Skäms nästan lite för att säga det här men har tröttnat på instagram...
När jag var liten försökte jag bli vänsterhänt för att jag tyckte att det var coolt och ville alltid vara tvärtemot alla andra.
Jag har aldrig brutit någonting.
Jag tycker att det är skit fult med instagram på Svenska.
Jag tycker oftast att jag är snyggare i verkligheten än på bild, iallafall när jag kollar i spegeln hehe.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0