Det gör ingenting om du försöker visa att du har en annan tjej, du ska veta att du alltid varit en leksak för mig.

Super gammal bild.
 
Har varit ute på ärenden hela dagen så är vid det här laget helt slut med tanke på min sömnlösa natt. Satt uppe hur länge som helst för att kolla på Dexter och hade tänkt att göra samma sak idag, dock har jag snart kollat slut på hela... Buhu. Alla serier jag brukar kolla på har uppehåll eller är slut så det suger. Annars sitter jag och kollar på min gamla blogg. Kan inte direkt säga att det var likadan som denna då den är betydligt mer personlig, vart nästan lite för personlig så startade en ny istället, skönt med ny start! Ska ta bort mitt smink nu men koller med lite fler inlägg senare so stay turned. Puss

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0