It isn’t easy for me to let it go, cause I swallow every single word.

 
Hejhej på er! Idag har jag inga speciella planer tyvärr men ska möjligtvis iväg och handla med mamma senare, behöver komma ut även om vädret är piss idag... Det regnar jätte mycket och blåser satans mycket. Igår vart det inte alls som planerat då jag plötsligt fick jätte brottom efter duschen, därav uppdateringen. Ska sluta säga att jag återkommer för då kommer någonting annat plötsligt ivägen...
Postat av: Vendela

Men ååh, du är väldans snygg du med tjejen! Kommer upp en sminktutorial inom snar framtid om du är intresserad av att se hur jag sminkar mig själv, hihi

2013-01-24 @ 15:20:11
URL: http://www.vendelan.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0