McDonalds

Fick en fråga av Alice som jag tänkte kunde vara intressant för er andra också så jag valde att svara på det i ett inlägg.
 
Q - Heeeej! Ska söka jobb på McDonalds, vet att du jobbade där förr! Undrar om de är värt det eller om de bara är hemskt? :) puss!
 
A - Ja, jag jobbade på McDonalds och med egna erfarenheter så tyckte jag att det var kul men såklart en utmaning. Jag tror att många anser McDonalds vara ett skitjobb men det är extremt bra för framtiden då dom jobbar på ett väldigt framgångsrikt sätt. Jag hade väldigt stor press på mig när jag jobbade där, det var inte alltid en dans på rosor då jag själv tog det väldigt seriöst. Sen tycker jag att det är väldigt viktigt att vara social och trevlig när man jobbar på McDonalds. Så min svar blir alltså, ja jag tycker att man ska söka jobb där för att det ger en själv så mycket i längden samt att man växer lite som person.
Puss!
 

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0