ÖVERNATURLIGT

Har av någon anledning suttit en stor del av den här kvällen och läst om övernaturliga händelser, om saker som har hänt andra människor osv. Jag har alltid tyckt att sånna saker har varit väldigt intressanta men samtidigt läskigt. Om ni frågar mig tror jag aboslut att det existerar då en del saker har hänt mig som jag inte riktigt har kunnat förklara. Det hände ofta saker där jag bodde förut, där jag växte upp och har spenderat en stor del av min barndom framtills jag var 16. Där vi bodde så hörde jag först och främst alltid pappa hosta till vilket han väldigt ofta gör, det som är det mest konstiga med det hela är att han är levande, tänker på det ibland och undrar varför jag hör just min pappa, när ingen är där? Brukade alltid ropa på honom på nedervåningen för att försäkra att han inte hade kommit hem men fick inte någon respons. Hade även två hundar på den tiden men det näst sista året så gick vår ena hund bort vilket var en väldigt stor sorg för oss, och sen det hände så kändes det ofta som att han var i närheten, han hade speciella saker som var typiskt han som jag vet att jag kunde höra. Annars har det hänt typiska saker som att någon har gått i trappan. Men kommer även ihåg en gång då jag och mamma satt och kollade på skräckfilm i mina föräldrars sovrum. Jag satt i en fotölj bredvid som var ganska nära dörren och plöstligt under filmer så rycker det i handtaget. Jag höll seriöst på att skita ner mig och gråta. Jag sprang direkt upp till mamma och vi kollade ifall det var någon som hade kommit hem men det var ingen alls, senare samma dag så öppnar någon dörren åt våran hund, det var inte så att hon själv skulle kunna ha gjort det för då hade vi känt igen ljudet och när dörren öppnas så såg man hennes glada min över att få komma in till oss. En annan grej som jag kom på är även att förut hade jag som en walk in closet men som inte var så speciellt stor, och varje gång jag var där inne eller när jag gick förbi där så fick jag en sån läskig känsla i kroppen, hela jag rös till och fick nästan ont i magen. Sjukt läskigt! Så nu är min fråga till er, har det någonsin hänt er någonting ni inte har kunnat förklara?
 
Gamla bilder från när vi bodde där! Gör dock lite ont i hjärtat när jag ser bilderna på mina hundar...
Postat av: Emelie

EUUUUUUW såntdär får mig att vilja kolla under sängen och bakom gareroben för tillfället hahah kommer aldrig somna nu! Jaa alltså jag har bara varit med om en händelse och det var när jag och min kompis för kanske 5 år sedan skulle hem till henne. Det var mörkt, kanske höst nått sånt och det var ingen hemma hos henne. Väl utanför hennes dörr kände båda en jättestark doft av rök men vi tänkte inte så mycke på de haha, sen när vi kom in gick vi ner till hennes rum när vi hör en duns från hennes syrras rum, vi bokstavligen skrek och typ grät och gömde oss bakom hennes dörr när vi hör YTTERLIGARE en duns från hennes brorsas rum. Jag höll på att dö. Bokstavligen dö av rädsla. Vi tog sedan sats oc sprang snabbt som fan ut ur huset och när man springer ut från hennes hus så ser man in i deras tvättstuga, där en skugga rörde sig ( de kan dock varit inbildning´) men de andra va fan inte inbildning! OJ vilken jäkla novell de blev men JAJA hahaha :D

Svar: Hahah fyyy va äckligt!!! hatar sånt här men tycker ändå att det är kul, mindre kul när man pratar om sånt här innan man ska sova dock, vågar ju fan inte stänga dörren xD
amandisss.blogg.se

2013-01-06 @ 00:53:45
URL: http://westin.blo.gg

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0