SPANIEN

Hehe, ser gravid ut.
 
Någonting jag ofta kommer på med mig själv är att jag inte direkt uppskattar att jag är i Spanien. Eller... Upskatta kanske är fel ord, för det gör jag absolut men inser aldrig att jag faktsikt är utomlands, jag är inte i Sverige och jag är inte i kylan. Om jag bara hade varit här på semester hade jag tagit vara på den här tiden annorlunda men eftersom att jag vet att jag kommer vara här väldigt länge är jag riktigt dålig på att ta bilder, njuta av solen och samtidigt inspirera andra. Om jag hade varit i Sverige nu en kall vinter had jag ju njutit av att få se att andra är i värmen och i ett annat klimat. Någonting jag dock har märkt sen jag kom hit är att jag har blivit betydligt mer mogen och har en mer annorlunda syn på omvärlden. Jag och min familj har inte rest så speciellt mycket tidigare i mitt liv pga att vi har haft hundar och sen kom Johannes så det känns jätte kul nu när vi har besökt massa olika länder och ja, bor här. Ska försöka att bli bättre på att ta bilder hur som helst.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0