SUMMER LOVE

Tumblr
 
Älskar att kolla på tumblr! Dom har så grymt fina bilder och jag blir verkligen super inspirerad av det! Vill bara fota jätte mycket och längtar ju galet efter sommaren när man ser allting...
 
Hur som helst så satte jag in en ny header igår, stog verkligen ut med den jag hade så det vart en enkels tills vidare. Är nöjd med den som är vilket är skönt. Idag var jag på stranden igen, det var så himla skönt imorse att jag nästan kunde gå barbent, det börjar ju gå mot värmen nu vilket jag är så sjukt glad över. Längtar helt sjukt mycket över att få kunna snorkla i havet och se massa coola saker som finns! Har redan sätt krabbor, sjöborrar och sjöstjärnor och sånt än så länge som har legat på stranden men det är ju tusen gånger roligare på sommaren när det är stekhett och man är jätte brun!! Åh gud vad kul det ska bli.
 

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0