LIST

Hur skulle du se ut om du aldrig hade ändrat något med ditt utseende? I'm a natural beauty.

Vad ska man göra för att få dig irriterad? Haha jag vet inte alltså, vara jobbig.

Vad är meningen med livet? Ha så kul som möjligt och leva precis som man känner för, enligt mig.

Har du några komplex? Ja.

Vad är du nöjd med, när det gäller dig själv? Menar du insidan eller utsidan? Insidan - Social och oblyg. Utsidan - typ ansiktet allt som allt.

Hur viktigt tycker du det är att vara kär i personen man har sex med? Inte viktigt alls, bara man själv vill.

Skulle du kunna plastikoperera dig? Haha seriously why not.

Hur länge har du varit olyckligt kär som längst? Ja alltså jag kan ju inte det här med kärlek men there is one guy jag verkligen blir knäsvag av och det kanske räknas som olyckligt kär med tanke på att det aldrig kommer bli vi och då snackar vi år. (Nu får ni inte tro att jag är någon läskig stalker, vi känner faktsikt varandra!!! Haha)

När kysste du någon senast? Det vill ni allt veta va? Fredags.

Vilken låt går på repeat hos dig? Jag vet inte, är sjukt trött på alla låter atm, behöver nytt.
 
 
 

Vilket är ditt favoritämne i skolan, just nu? Hej jag heter Amanda och inte vart i skolan på nio månader.

Vilken ämne gillar du minst? -

Vilken färg har dina naglar just nu? Silver typ.

Vem är din kändiscrush? Det finns många snygga och jag har inte någon jag är galen i direkt men Jesse Metcalfe är skit snygg tex, om man får ha en tjej"crush" så är det iallafall Megan Fox hoho.

Vilken klass börjar du i? Beror på vart jag hamnar.

Favorittid på dagen? Beror på vad jag gör.

Har du blivit jagad utav polisen? Haha nej.

Är du singel nu? SINGLE AND READY TO MINGLE.

Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? Nej vill inte ha förhållande, om det inte är så att jag hittar en jag blir helt förälskad i.

Vem av dina vänner vet mest om dig? Jadu.

Vilken är din riktiga hårfärg? Blondt, som jag har,

Brukar du komma i tid? Beror på vem jag ska träffa och vart jag ska, men ja.

När gjorde du senast något riktigt dumt? Vet inte.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Jag vet inte, är unik.

Vad faller du för hos det andra könet? Badboys mannen.
Postat av: elin stridh

följas på lovin? :D

2013-07-11 @ 17:53:38
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: Emelie

Kul med lite frågor och svar :)

2013-07-12 @ 02:48:14
URL: http://rexe.blogg.se/
Postat av: - Isabella Huynh

fin blogg du har :)

2013-07-12 @ 13:32:22
URL: http://behuy.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0