-

- Jag stör mig så fruktanskvärt mycket på människor som skriver dej och mej, när det alltså ska vara dig/mig.
- Bananpannkakor som alla verkar gilla är INTE gott.
- Jag har alltid på mig halsband.
- Jag har klaustrofobi.
- Jag är kär i min doktor.
- Jag kan inte äta kärsbär.
- När mitt rum är stökigt så får jag panik, därför städar jag det varje dag, haha.
- Om jag är "dryg" på sms så har du ett säkert friend-kort hos mig. (Dock är jag dryg mot männsikor jag inte orkar med heller haha)
- Jag kan inte beskriva mitt hat till tidiga mornar, egentligen till att bara ställa klockan för att gå upp.
- Det enda som kan få mig lugn eller mindre arg är att sätta på mig hörlurar och lyssna på hög musik.
- Jag knäcker mig rygg jätte ofta och tycker att det är sjukt skönt.
 

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0