LISTA

 
Hur känner du dig nu? Otroligt trött.
Vilken är din favoritsak? Mobilen eller datorn kanske.
Vilken hemsida besöker du dagligen? Blogg.se
Vad har du gjort idag? Vart på stranden, legat i sängen och ätit middag, ungefär de.
Hur många seriösa förhållanden har du haft? Alltså den är svår, eftersom att jag knappt vet själv, hehe.
Vad ska du göra ikväll? Sova antagligen för imorgon så ska jag upp tidigt.
Vad gör dig glad just nu? Vänner gör mig glad.
Hur lång är du och hur mycket väger du? Det vet jag inte.
Viken ögonfärg har du? Jag har blå.
Vilken är den bästa känslan? Att vara lycklig och att vara kär tror jag.
Vilket är ditt favoritplagg? Jag har nog inget favoritplagg just nu så det vet jag inte.
Vad ångrar du mest av allt? Det tänker jag inte säga.
Brukar du drömma mardrömmar? Nja, inte ofta men det händer.
Vad stör du dig på? Jobbiga människor (orkar inte vara specefik haha)
Är du blyg? Nej det skulle jag inte säga.
Vilken filmgenre gillar du? Jag gillar väldigt mycket men skräck är kul, hehe.
Är du komplexfri? Det tror jag inte att någon är.
Har du bra kondition? Haha, nja det skulle jag nog inte riktigt säga, hatar att springa.
Vad är du mest nöjd över med ditt utseende?
Ögonen, håret, brösten (heh) är väll några saker jag gillar med mig själv.
Vad är du minst nöjd över med ditt utseende? Hoppar den.
Vanligaste färgen på dina kläder? Jag använder olika hela tiden.
Blir du bra på kort? Kanske? Vet inte.
Hur många har du varit tillsammans med? Två, mer eller mindre seriösa. Höll inte så speciellt länge lol.
Vilka namn finns i din smsinkorg? Det orkar jag verkligen inte kolla.
Vilken svordom missbrukar du? Alldeles för många och fula.
Hur ser drömpartnern ut? Honom beskrev jag ju häromdagen så kolla där.
Har du gått i terapi någon gång? Nja, skulle jag nog inte riktigt säga.
Vad har du för sommarplaner? Tar dagarna som dom kommer.
Vem kysste du senast? Victor typ.
Det längsta telefonsamtalet du haft? Ingen aning, ett par timmar antagligen.
Kan du laga mat? Jag är bäst på att laga mat.
Vad heter din bästa kompis? Alexander.
Ett bra minne? ETT är alldeles för lite.
Brukar du komma i tid? Jag brukar nästan alltid komma i tid, sen om jag inte kommer alls är en annan sak haha.
Vad har du ätit idag? Frukost (flingor och latte) och middag (någon slags smörgås)

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0