LONDON

whoever said money can't buy happiness didn't know where to shop
 
Det känns som om det är jätte många i London just nu, och kan inte bli mer än avundsjuk när jag ser bilder på alla med deras tusen shoppingpåsar. Hade jag varit där skulle jag antagligen komma hem med en helt ny garderob med tanke på hur bra utbud London har att erbjuda. Shopping är nog livet.
 
Juste! Apropå shopping så är jag inte direkt bäst på att visa det jag har handlat här... Jag tycker själv att det är kul att se vad andra köper för då får jag så mycket inspiration, så någon dag kan visa lite roligt av det jag köpt.
Postat av: Emelie

Åhhhh hahahaha Londoooon passar precis in på punkten av de folk du beskrev som vart där hahaha

2013-03-02 @ 16:29:29
URL: http://westin.blo.gg

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0