PUNKTER

 
- Jag behöver sommar, sol och bad. Vill att det ska vara så varmt att jag knappt kan ha på mig kläder.
- Jag är helt sjukt trött, det suger.
- Vill ha fredagschips men vi har inget hemma, mamma köpte inte det och jag orkar inte handla.
- Jag har ont i mina ben.
- Är uttråkad men orkar inte göra någonting pga punkt två.
- Jag älskar alla mina hemma/mjukis/mys-kläder.
- Mina naglar har blivit fula och växer inte för tillfället, dö.
- Känns som om att jag kan blogga hur mycket som helst just nu men ändå blir det inte bra.
- Känner för att ta ett bad, tända ljus och kolla på en bra serie.
- Jag har kollat/kollar på jätte många serier.
- Jag tror att jag är lite brun och att mitt hår har blivit ljusare men är inte säker med tanke på att jag inte har någon att jämnföra mig med.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0