Q/A

Du har sjukt fint hår! Hur har du fått det så?
Om jag ska vara ärlig har jag tyvärr inte gjort någonting speciellt, antar att jag har bra gener! *woho*
 
gamla

Kan du visa några snygga vårjackor?
Visst! Dessa under tycker jag är riktigt snygga.

 
Är modet i Spanien samma som här?
Det är ungefär likadant men jag tycker att dom "äldre" har bättre stil än dom i min ålder, de flesta har ofta på sig helt normala (tråkiga) kläder som hoodies och jeans. Dom "äldre" är alltid välklädda. Men självklart finns det undantag och en del i min ålder har riktigt snygga kläder!
 
Om du fick välja ett plagg vilket som helst som nästa inköp, vad skulle det då vara?
Boots, jag har en crush för det atm dock börjar det bli fel årstid för det här...
 
 
Vilken hundras funderar ni över? Min favorit är Golden retriever :)
Vi vet somsagt inte vad vi ska ha, vi är ganska öppen för olika raser. Dock har vi någonting för "stora" hundar så jag antar att det blir någon sådan!
 
Vad heter du på ig??
Det står i vänstra hörnet, amandisss.
Postat av: Alice Johansson

Amaaanda, den mörkabruna jackan raden längst ner, var är den ifrån? :) Pussar.

2013-03-23 @ 17:45:43
URL: http://alicejj.devote.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0