Q/A

Hur ser ditt rum ut?
Jag skulle kunna visa bild på rummet men just nu är det "under renovering" och allting är inte inköpt. Men jag har en stor säng en garderob/skogarderob och ett skrivbord typ, inte något speciellt egentligen men jag gillar det.
 
Är det så varmt där du bor nu?
På vintrarna är det inte så varmt (tycker jag, fast jag är ganska så nojjig) men det är ungefär som svensk sommar och det varierar verkligen jätte mycket från dag till dag, så den va ganska svår att svara på!
 
 
Vilka plagg tycker du en garderob måste ha?
Oj va svårt... någonting jag iallafall tycker att man ska ha är några "nyckelplagg" dvs att man ska lägga pengar på en dyr väska, klocka och solglasögon bla, i och med att man kan förstöra en outfit så extremt mycket när någonting ser "plastigt" ut och speciellt väskor. Annars saker som är viktigt i min garderob är ett par bootcut, ett par svarta jeans, ett par vanliga jeans som man får bra form i och ett par vita jeans. Sen är klänningar någonting jag älskar samt många och varierande tröjor. Skulle nästan kunna skriva hur långt som helst men jag tror att ni fattar principen. Alltså att man ska inverstera en del dyra plagg för att lyfta en outfit.
 
Är det svårt att hitta nya vänner efter att du flyttat utomlands?
Hm, både jag och nej! Om man väl har lärt känna några och väljer att umgås med dom mycket så lär man ju känna deras kompisar som känner deras kompisar osv... Jag har dock tur med tanke på att människor ofta kommer fram och pratar med mig. Och jag är säker på att det är tusen gånger lättare när jag väl börjar i skolan.
 
Vad saknar du mest från Sverige?
Vänner och familj, men om jag ska vara ärlig kommer lösgodiset på andraplats, haha!
 
 
Vilka affärer föredrar i Sverige?
NK (tar det som en enda stor affär) sen kikade jag även i dom vanliga affärerna beroende på vart man var, en favorit var även en outlet med märkeskläder som jag älskade.
 
Vilka affärer föredrar du nu?
Min favorit är El Corte Inglés, annars handlar jag på Pull & Bear, Bershka, Zara, H&M, Primark, Kiko småbutiker osv osv. Det finns verkligen hur många bra som helst!
 
Var kommer dina bootcut jeans ifrån?
Jag har tre par, Miss Sixty, Lee och Rock & Republic är mina ifrån.
 
Vad kommer du ha för skor i sommar?
Jag kommer att använda ballerina skor, converse, klackar i alla olika former och färger.
 
Kan du oxå ge tips på väskor till sommaren? Älskar din blogg:)
Longchamp, simpel och lätt, annars tycker jag att det är snyggt med olika färger på väskan, såsom orange, rosa, lila you name it! Som jag sa tidigare så tycker jag att det enda viktiga med väskor är att det är kvalite på dom och verkligen inte plastiga. Tack så mycket!
Longchamp tote bag

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0