SO YOUNG SO HIGH

atm

Hej på er! Ligger just nu i sängen och lyssnar på musik och kollar på lite bloggar. Som jag sa igår så körde jag ett träningspass med massa övningar och idag vaknar jag upp med träningsvärk from hell. Har så ont i min kropp och varje gång jag går rör mig så lider jag, det tog verkligen igår.
 
Dagen till ära innehöll iallafall storm (what?) en runda i shoppingcentret och "möte" om vilken skola jag ska börja i. Nu hade jag tänkt att ta bort mitt smink gå och lägga mig för natten, är egentligen inte så trött men jag måste komma upp mycket tidigare på dagarna äv vad jag har gjort nu den senaste tiden... Så vi hörs imorgon! Puss
Postat av: Anonym

Hej! Är det svårt att hitta nya vänner efter att du flyttat utomlands? Vad saknar du mest från Sverige? Vilka affärer föredrar i Sverige? Vilka affärer föredrar du nu?

2013-03-05 @ 01:34:18

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0