WIFEY

 
Bakade idag en stört god kladdkaka (WIFEY!!) Har inte mått så speciellt bra idag så har legat inne hela dagen och inte gjort så speciellt mycket alls. Jag är såå trött fast jag inte gör någonting alls. Iband så önskar jag att jag var utomlands och sen bah, wait what I am?! Är väll inte tillräckligt varmt antar jag för jag är riktigt nojjig när det gäller kyla. Sen är det ganska jobbigt när jag inte har rutiner för jag har alltid haft det och även fast det kan vara tråkigt ibland så är det jävligt skönt.
 
Jag har nog förändrats här nere och vet faktiskt inte alls hur jag kommer vara när jag är tillbaka i Sverige, för det är nog när jag umgås med mina vänner jag inser att jag inte riktigt är det jag brukar vara. Jag kan inte riktigt sätta ord på hur jag har förändrats jag vet bara att jag har det, det kanske bara är så att jag är annorlunda emot min familj eller dom här och sen när jag träffar mina vänner så är jag precis den personen jag alltid varit. Jag längtar faktsikt till Sverige, inte längtar så mycket att jag vill bo där, utan mer som semester och kunna umgås med kompisar.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0