1 MAY

 
Godmorgon godmorgon! Hoppas eran dag var bra igår, jag firade ju inte valborg med tanke på att dom inte har det här. Dock är jag lite chokad över att det REDAN är Maj. Tiden flyger verkligen iväg, helt sjukt. Snart är det sommar och jag kan inte vara mer lycklig över det, årstiden som alla längtar till!
 
Hur som helst så var min gårdagen inte så speciell, tror jag var hemma mesta dels av dagen och tog det lugnt. Jag har fått helt sjukt ont i svanskotan så det är ett helvete varje gång jag ska röra mig. Jag har verkligen ingen aning om vad som har hänt men det gör så hemskt ont!! Idag verkar det iallafall vara väldigt fint väder och senare måste jag förbi en kompis som fyller år idag. Mer har jag ingenting inplanerat för dagen, hörs senare pusspuss
Postat av: Mikaela

Jättefin blogg!
Varför bor du i Spanien, avis!

Svar: Svarade på det i ett inlägg :)
amandisss.blogg.se

2013-05-01 @ 19:20:46
URL: http://jkmk.blogg.se
Postat av: IDA BORÉN

SV: Det var så himlans gott kan jag lova!:D
Åh inte helt fel att bo i Spanien väl...hur kommer det säg?:)

Svar: Svarade på det i ett inlägg :)
amandisss.blogg.se

2013-05-02 @ 21:43:32
URL: http://mysquare.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0