21.22

 
Förlåtförlåt för uppdateringen, den har varit sämst och det är jag medveten om. Har haft huvudvärk varje dag i en veckas tid nu och den tar verkligen kål på mig, värktabletter funkar inte heller för den delen. Annars har jag faktist bara stannat hemma idag, behövde fixa lite saker samt undvika sol en dag.
 
Just nu ligger jag nerbäddad i sängen med huvudvärk, såklart... Har inga planer för kvällen så jag hade tänkt att göra iordning en kopp te, kolla på DH och försöka blogga lite. Jag har blivit jätte dålig på att skriva, den enda gången jag skriver så är det om vad jag har gjort vilket egentligen inte alls är intressant. Ska försöka bli bättre på det. Nu ska jag bege mig emot köket och sedan ta bort sminket.
Postat av: B R O W N S U G A R

krya på dej!

2013-05-30 @ 16:07:34
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0