HÄLSAN MIN

 
Hej bloggisen! Idag har dagen bara sprungit iväg även fast det bara kändes som att jag gjort en enda sak. Imorse vaknade jag rätt tidigt för att gå till doktorn som jag även var hos igår. Jag har ju under en lång period haft problem med en hel del gällande min kropp. Jag har haft jätte mycket ryggproblem och den senaste tiden när jag går långa sträckor så har jag fått helt sjukt ont på vänstra sidan av min ljumske. Jag har försökt att få reda på vad felet är väldigt länge hemma i Sverige men har fått gå hem utan svar varje gång. Så när mamma idag tvingade iväg mig till doktorn så ser dom att mitt vänstra ben är en centimeter längre än det högra.
 
Det är egentligen inte så stor skillnad så man kan inte se det när jag går/står men när man hela tiden går snett så påverkar det ens andra kroppsdelar. Jag har inte någon bra förklaring om vad det det bero på men både min läkare och jag tror att anledningen är delvis pga att jag tränat så mycket tidigare och att vi har kört på dåliga mattor som senare påverkar oss i livet. Man sliter så lätt sönder ens kropp om man tränar på fel sätt eller kör alldeles för hårt vilket jag då antagligen har gjort.
 
Sen hade jag tydligen något virus i kroppen. Och där är ännu en anledning till varför vi bestämde oss att gå till doktorn. Jag är sjuk hela, hela tiden och det knäppa var att jag inte ens visste att jag var det den här gången. Jag har ett riktigt dåligt immunförsvar, ofta huvudvärk och väldigt många andra syntomer som gör att jag inte tror att min kropp mår bra. Därför ska jag komma tillbaka nästa vecka för blodprover och sen kolla på det med benet.
 
Jag är jätte nervös när det kommer till att kolla min hälsa, för jag har undvikt den biten väldigt länge nu för att jag är rädd att det ska vara någonting allvarligt. Alla möjliga tankar snurrar i mitt huvud just nu men jag borde egentligen inte ta ut någonting i förväg eftersom att det kan vara exakt vad som helst.
 
Nu vart detta super långt men jag tänkte uppdatera läget lite så att ni visste. Jag kommer att fortsätta blogga precis som vanligt så att ni nu inte tror att detta var ett tecken på seg uppdatering. Ta hand om er, puss.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0