HUNDRA

Dessa är typ roligare att skriva än att läsa men jag är så extremt uttråkad så kör på ändå!
 
1. Hur gammal är du om fem år? 22, gammal tant typ...
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mamma
3. Hur lång är du? 160, om inte kortare...
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Another Cinderella Story
5. Vem ringde du senast? Vet ej
6. Vem ringde dig senast? Vet ej
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Haha okej<3"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på om det är viktigt eller inte.
9. Vad gjorde du förra helgen? Festade och chillade
10. När såg du senast din mamma? En timme sen eller nått
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du i dag? Jag vaknade runt halv tolv men steg upp vid ett tror jag
13. Vilken är din favoritjulsång? Last Christmas är bra
14. Vilken är din favoritplats? Den var svår! Får tänkte lite
15. Vilken plats föredrar du minst? Just nu har jag ingen aning
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas att jag är med the love of my life och lever livet lyckligt, mer har jag ingen aning om.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Kan knappt minnas
19. Hur stor är din säng? STOR, älskar den
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beoror på
22. Hur många kuddar har du i sängen? Sex
23. Hur många landskap har du bott i? 2 (??)
24. Vilka städer har du bott i? Stockholm ooch här!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror ju helt på vilken plats jag befinner mig på
26. Är du social? Absolut
27. Vilken är din favoritglass? Magnum är nice
28. Vilken är din favoritefterrätt? Har ingen favorit, gillar det mesta så länge det inte är tårta...
29. Tycker du om kinamat? Älskar
30. Tycker du om kaffe? Bäst
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe/juice/oboy/te
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster
33. Kan du spela poker? Det var länge sen
34. Tycker du om att mysa/kela? Älskar att mysa
35. Är du en beroendemänniska? Vet inte riktigt på vilket sätt "beroende" men på sätt o vis ja och på sätt o vis nej
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja!
37. Vill du ha barn? När jag är äldre, ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och en del Spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Båda är nice
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat/godis/kläder heh
42. Äger du dyrbara smycken? Några
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Kollar aldrig på TV
44. Kan du rulla med tungan? Ja
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag hehee, nej men det vet jag inte! Känner många roliga
46. Sover du med gosedjur? Nej
47. Vad har du för ringsignal? Random Iphone ringsingnal
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ränder på mina mys shorts
50. Flirtar du mycket? I don't know
51. Kan du byta olja på bilen? Nej
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
53. Vilken var den senaste boken du läste? Någon bok om övernaturligt
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha kan hända
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Vet inte namnet på den!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ingen aning
59. När var du i kyrkan senast? Går nästan aldrig i kyrkan så det kan jag inte minnas
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Var fan rebell, hatade alla
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En natt
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Vet inte asså
63. Vad lyssnar du på just nu? Feel again, Thomas gold club remix - OneRepublic
64. Har du varit med i tidningen? Ja
65. Vad är det konstigaste du ätit? Vågar inte äta konstiga saker
66. Vem såg dig naken senast? Haha vafan
67. Vad är det för färg på din tandborste? Blå
68. Hur imponerar man på dig? Genom att vara social!
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Olika
70. Har du någon piercing? Nej, bara hål i öronen
71. Din största vinst? Ingen aning alltså
72. Civilstånd? Singel älsk
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Bloggar, Polyvore, Tumblr
74. Är du fåfäng? Jag vet typ inte vad det är?
75. Ångrar du någonting du gjort? JA
76. Hur gammal är din pappa? Vet inte
77. Vilket är ditt drömjobb? Mäklare
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Säkert
79. Vad har du haft för husdjur? Hundar och katter
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Kan aldrig komma på sånt när man ska skriva på en gång...
81. Svär du ofta? En del kanske... heh
82. Sverige när det är som bäst? Vår/Sommar
83. Kan du åka slalom? Aldrig åkt skidor
84. Vad har du ätit i dag? En macka, kaffe och juice
85. Vad har du för utbildning?
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Sånt här hatar jag
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Samma som över
88. Vilken är din bästa egenskap? Social, oblyg tex
89. Vilken är din sämsta egenskap? Kan vara rätt otrevlig ibland
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Kommer inte på någon atm
91. Saknar du något? MÅNGA
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja
93. Vad gör dig ledsen? Ensamhet bla
94. Vad gör dig glad? Vänner
95. Har du varit gift eller förlovad? Nej inte än så länge
96. Vad ska du göra i helgen? Softa
97. Vad är det knasigaste du gjort? Mycket
98. Vad har du för laster? Va?
99. Vem är din förebild? Jag har ingen förebild men har väll ett par som jag inpireras av
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Äta någonting
 

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0