JAG

- Sen jag kom hit har jag fått någon jävla dialekt som jag inte har en aning om vart den kommer ifrån.
- Jag skakar alltid på benet/foten.
- Jag är dålig på att höra av mig till folk, men det är absolut inget personligt.
- När jag var liten så hade jag en egen katt som hette gråtass!
- Jag har super jobbiga tics.
- Jag kan inte äta chicken nuggets.
- Sover alltid längst in i min säng.
- Jag har blivit väldigt mycket känsligare sen jag kom hit (gråter mycket enklare dvs.)
- Jag älskar att skriva, men väljer tyvärr inte ofta att dela med mig på bloggen eftersom att känslor är min favorit att uttrycka.
- En perfekt längd på killar enligt mig är 180cm.
- Jag älskar rutiner.
- Jag tycker inte att choklad och kaffe passar.
- Min mobil innehåller mer oseriösa bilder än seriösa på mig själv.
 
Postat av: C

Kan du inte käka nuggets? det är ju supergott! :(

Svar: Möjligtvis men naah :(
amandisss.blogg.se

2013-05-17 @ 23:22:50

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0