MYSER

 
Har legat och degat i sängen nästintill hela dagen. Ibland kan det vara väldigt skönt det med. Har lite bloggbrist atm och vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag hoppas att det snart kommer tillbaka igen, för jag tycker ju egentligen att det är jätte kul att blogga! Sen så har jag ju en grej pågång som jag hoppas kommer upp imorgon men med mig vet man tyvärr aldrig, med tankte på att jag sa detta för ett antal veckor sedan.
 
Juste! Tänkte samtidigt som jag uppdaterar nämna filmen Mama som jag såg. Tyvärr så tyckte jag inte att den var så speciellt bra och inte läskig heller för den delen. Det kanske inte är min typ av film, I don't know. Men eftersom att det är väldigt många andra som tycker att den är bra så tror jag att den kan vara sevärd ändå.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0