Random frågor

Tumblr + min bild
 
Vad vill du ha just nu? Mat vore inte helt fel.
Vad är du rädd för ska hända? Dö kanske, överdramatisk tjej.
Hur många stora kärlekar har du haft? Det vet jag inte.
Vilken är den bästa filmen? Harry Potter.
Brukar du läsa böcker? Nej oftast inte.
Vad irriterar du dig på just nu? Just nu, ingenting.
Vem skulle du vilja se ut som? Det var en bra fråga, Megan Fox kanske. Hon är het.
Om du hade en miljon, vad hade du köpt? Kläder och biljett till Sverige kanske.
Vad föredrar du, sex med känslor eller utan känslor? Hm, vet inte.
Vad ångrar du mest av allt? Det vill jag inte ta upp.
Vart drar du gränsen för otrohet? Puss med motsatta kön.
Vem bråkade du senast med och varför? Vem tänker jag inte ta upp och varför var för att jag sa en grej som tydligen inte var så lämplig.
Har du varit underviktig eller överviktig någongång? Nej.
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Det hade vart as coolt!
Tror du att man kan vara vän med sitt ex? Enligt egen erfarenhet så nej.
Lever du efter en religion? Skulle jag nog inte säga.
Vilken är ditt favoritämne i skolan? Jag går inte i skolan atm hehe.
Skulle du kunna vara i ett förhållande utan sex? Hade nog känts lite konstigt.
Läser du bloggar? Isåfall, vilka? Ja och väldigt många dessutom så därför tänker jag inte skriva alla.
Vilken kändis ser du upp till? Bra fråga.
Hur ska en perfekt förebild vara? Det var också en bra fråga.
Hur vill du att ditt liv ska se ut om tio år? Då är jag 27 och hoppas att jag lever med min kärlek.
Vad står det i ditt senaste mottanga SMS? Gud vilket tråkig fråga.
Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? En tiger.
Hur är du på fyllan? Det beror ju helt på vem jag är med och vilket humör jag är på. Men oftast glad och säger alldeles för mycket dumt.
Vilket är ditt största problem för tillfället? I don't know.
Vilken är din favoritdrink? Mojito är gott.
Vart skulle du helst vilja bo? Det undrar jag också.
Hur ser en perfekt helg ut för dig? Genom att spendera den med bra vänner.
Vem ringde dig senast? Vet inte.
Vad ska du göra nu? Dega.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0