SHOPPING

För ovanlighetens skull så tänkte jag faktsikt visa er lite av gårdagens samt dagens shopping som jag fick. Jag har varit helt sjukt dålig när det kommer till sånt men jag ska försöka att bli bättre!
 
 
Bild 1. Skorna tyckte jag var jätte söta på och jag behövde verkligen ett par vanliga "sandaler" så det vart två hehe. Sen en solhatt är as nice att ha på stranden! Bild 2/3. En jätte snygg väst! Bild 4. Välbehövande simpelt skärp. Bild 5. Jätte fin klänning! När jag såg den tänkte jag lite på Blair Waldorf. Bilden vart groteskt men skitsamma!
 
Sen köpte jag småsaker som pads, ögonfransböjare (min förra gick sönder) örhängen, hårsnoddor och andra behövande tråkiga saker som inte är så kul att se kanske.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0