k pasa por tu casa

Madre mia va länge sedan det var, jag kommer knappt ihåg hur man skriver i en blogg. Hursomhelst så gick ju min data sönder för några månader sedan och några veckor därpå så lyckades jag även ha sönder min iphone under feria... Kombinationen utav alkohol + dans och iphone slutar oftast inte så bra och det lärde jag mig. Så därför har jag inte uppdaterat dom två senaste månaderna.
 
 
När man inte har skrivit på ett tag inser man hur mycket som har hänt medans jag vart borta. Jag har lyckats hunnit med att ha ett helt förhållande som visserligen inte är så helt atm men man kunde skymta en bit utav oss innan jag "slutade blogga", sen har jag börjat i skolan vilket jag tycker är kul men otroligt svårt, jag har blivit ännu bättre på Spanska, fått massa nya vänner, jag tror att jag ändrats en bit som person både utseendemässigt och personligt faktiskt. Sen har även mycket mer hänt, både stora och små samt mer personliga och mindre.
 
Vädret här just nu är bra even though det märks att det börjar bli höst nu, sommaren här har varat i typ 5/6 månader så jag börjar bli lite trött på sommarkläderna, haha. Om två veckor blir jag även 18, inte ett dugg taggad då det inte kommer bli så stor skillnad för mig men en födelsedag är en födelsedag!
 
Jag har inte riktigt bestämt mig än ifall jag ska fortsätta blogga, om jag ska sluta eller kanske bara ska skriva någon gång ibland. Det återstår och ser och jag kommer nog att blogga på som vanligt. Tyvärr har jag nog inte många bilder att bjuda på då jag inte har någonting att fota med, menmen.
 
 

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0