TORSDAG

Jag och Matheus på Feria.
 
Godmorgon!! Idag blev det ingen skola för mig då jag mår så dåligt utav mina mediciner, jag skakar och blir så trött att jag däckar vart jag än är. Inte så speciellt roligt, önskar bara att jag vart frisk någongång. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. några vänner ville träffas och sen har jag nog en del småsaker att göra med mamma, men tills mestadels så kommer jag nog bara ta det lugnt. Det tråkiga är DOCK att det är en skit rolig fest ikväll och jag käkar pencelin så jag kan inte dricka och röker jag kommer jag dö eftersom att jag fått bronkit... Woho vilken fest. Men jaja, det finns tusen andra roliga fester som jag kommer kunna gå på när jag blir frisk. Hm, que mas, ligger just nu och väntar på att mamma ska komma med mat för jag är så hungrig. Jätte ovärt inlägg men me da igual, hopppas ni har en bra dag!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0