BEKÄNNELSER

Jag är extremt beroende av min Iphone. Kan inte gå någonstans utan den, och absolut ingen får hålla på med den! Inte för att jag döljer något, gillar bara inte när folk ser vad jag har typ, haha.
Jag älskar salt och peppar, har alltid på extremt mycket på maten när jag äter, får alltid kommentarer om det haha.. Och jag vet, det är inte bra i stora mängder.
En sak jag verkligen avskyr med Spanien är att dom dubbar exakt allt. Som en film tex, är det svårt att ha text istället för att ändra hela skiten till Spanska? Sjukt irriterande!!!
En kille som inte är en såkallad "djurvän" är bland det värsta jag vet. Han spolas inom en sekund.
Har gått på cheerleading i fyra år men slutade iår tyvärr pga en massa anledningar och självklart flytten. Dock saknar jag sporten någonting enormt, det var som en del av mig.
Jag hatar när människor inte fattar när jag är ironisk och får mig att framstå som världens idiot för att jag säger någonting jag egentligen inte är seriös med haha.
Jag är jätte mörkrädd och sover med öppen dörr hehe.
Jag kan inte äta gammalt godis som jag själv har köpt, så om en godispåse ligger från igår så måste jag slänga de.
Jag hatar att bada i sjöar i Sverige. Inte gjort det på evigheter och tycker att det är as äckligt.
Jag hatar människor som avslöjar vad som kommer att hända i en film/serie. Jag får verkligen damp och brinner. Kommer håg i högstadiet när alla hp inte hade kommit ut på film och folk hade läst böckerna så sa dom vad som hände i slutet bara för att retas, jag vart as arg och skrek cphögt i matsalen haha.
Jag är verkligen sämst på att göra saker jag borde göra.
 

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0