Ny blogg, ny start!

Hade tänkt att visa en bild på mig det första jag gjorde men det har krånglat hela dagen och vet inte vad felet är så får väll skippa det antar jag, sjukt irriterande iallafall. Men jag heter då Amanda, jag har bott i Stockholm i hela mitt liv och är uppväxt där men i oktober valde min familj att testa på någonting nytt så vi bestämde oss för att flytta till Spanien, där jag alltså bor nu. Annars är jag 17 år och tycker egentligen att det är as töntigt att blogga för att jag är så jävla dålig på det, men nu har en tid gått sen min senaste och var sugen på att testa en gång till fast denna gång lite annorlunda. Vet inte vad jag mer ska säga om mig eller så, man får helt enkelt följa bloggen för att lära känna mig mer! Kyssar

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0