X-MAS

 
Hej på er! Hur har eran julafton varit? Min dag har varit bra och känner äntligen julkänslan inom mig! Efter alla bilder som bombats på instagram så vore det konstigt om jag inte kände någonting alls så nu kan jag knappt vänta till morgondagen, ska bli så himla mysigt. Men samtidigt väldigt annorlunda eftersom att det inte är samma traditioner här som i Sverige. Fast detta är julafton ändå är den bästa årstiden på hela året, maten, presenterna och hur glada alla är, det är nästan det jag uppskattar allra mest, lyckan. Känns som att det här inlägget vart jätte rörigt, men nu ska jsg gå och hjälpa mamma nu med lite saker tills imorgon så vi hörs senare! Pusspuss på er finisar.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0