PROM

 
Om cirka två månader så har ju de flesta 97or bal. När jag skulle ha bal längtade jag helt sjukt mycket, det var liksom en grej man såg fram emot hela högstadiet! Hursomhelst tänkte jag bjuda på lite tips gällande balklädsel osvosv.
 
Under kvällen tycker jag att man verkligen ska vara glamorous. Jag tycker att man ska ha på sig ett par killerheels (även fast det kommer göra satans ont) och en klänning man själv trivs i och ser fin ut i. När jag hade bal valde jag en kort rosa, men jag tycker absolut att man kan både bära en lång klänning eller en kort klänning på balen. Både är väldigt fint! Dom klassiska färgerna är ju oftast en vit, rosa, beiga mm. alltså alla dessa ljusa färger. Men känner man att man inte alls vill ha som "alla andra" tycker jag att det kan vara snyggt med tex en orange klänning, lite mer annorlunda och framförallt är det sjukt snyggt (självklart kan man ju också välja andra färger än bara det).
 
De över är ett litet inspirationcollage till er där ute som inte har en aning om vad ni ska bära. Det är bra att vara ute i tid så man inte stressar så himla mycket precis innan dagen är här. Sen kanske ni inte vet vilka affärer ni ska kolla i osv och jag är ingen expert men jag tycker nelly.com har fina klänningar så kika där. Hoppas ni fick lite hjälp på traven, puss och kram Amanda.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0