TAN

Jag nämnde aldrig igår att jag var sjuk men det är jag och det känns som att jag är nära döden, så illa är det!

Hursomhelst så har jag nästan tappat all min färg. Och nu kanske ni tänker, va är det ens möjligt? Och JA, jag har inte vart på stranden på cirka tre veckor och tydligen gick det så fort tills jag skulle bli vit igen. Grejen är ju den att jag egentligen inte är bokstavligen talat vit för jag har fortfarande rand men den är så risig.

Dom tre senare veckorna har jag gjort så mycket annat och vaknat alldeles för sent, och nu när jag verkligen har viljan att gå dit så är jag så sjuk att jag knappt kan resa mig upp och gå till köket, kul. När jag är frisk då ska jag få min bränna tillbaka så jag blir brun och fräsch till skolan!

Repost

Postat av: Sara Whitmore

vart kommer din bikini ifrån?

2013-09-08 @ 06:53:02
URL: http://sarapiper.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0