BEKÄNNELSER

Jag hatarhatarhatar mörker, det är så sjukt obehaglig.
Sover gärna med strumpor, mjukisbyxor och långärmad tröja medans jag helst av allt sover i trosor på sommaren. Ja det är kallt.
Om jag inte har nagellack så biter jag på naglarna, dålig vana.
Jag får PANIK när det är smutsigt eller ostädat.
En gång råkade jag spräcka baksidan på mitt ex Iphone hehe, duktigt Amanda!
Sover alltid med öppen dörr.
Ibland säger jag att jag inte kan göra saker för att jag helt enkelt inte orkar göra det själv, kaffe tex haha!
Jag fullkomligt AVSKYR när någon ska ta rollen som min mamma, är det inte hon som säger åt mig blir jag tokig.
Har eget smör hemma för jag gillar inte de dom andra har hehe.
Jag har svårt att öppna mig för andra, berättar inte saker som betyder någonting ofta för andra.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0