LITE SVAR

Vad är det för bikini i ditt collage?
(denna) Underdelen är ifrån Victoria's Secret och överdelen är ifrån H&M. Annars kan ni alltid klicka på collaget för att komma till min Polyvore och där står det vart allting kommer ifrån!
 
Visa bild på dina hundar!
Jag skrev att jag brukade, jag har alltså inga hundar just nu men kan visa bild på min ena gamla älskling.
 
Saknar dig så mycket att det gör ont.
 
Hur är det att flytta utomlands? Drömmer själv om att plugga utomlands, gärna USA eller Australien. Är lite rädd bara att jag kommer sakna min familj och mina vänner för mycket.
Jag tyckte att det var jätte jobbigt att flytta bort från allting i början, men samtidigt visste jag att det var väldigt skönt och bra för min egen skull. Men nu när det har gått några månader så har jag insett att jag har hela världen att utforska och ser fram emot att spendera min framtid i något annat land, att flytta hit har fått mig att inse att jag kan ta mig vart som helst och man har så mycket mer möjligheter än vad man tror att man har.  Jag kommer nog varken bo i Sverige eller i Spanien när jag blir äldre och det är nog pga att jag bor här idag, jag vill liksom se så mycket mer. Det är kanske inte kul att vara ifrån en del människor man älskar men jag tror ändå att det är nyttigt att träffa andra och se resten av världens samt testa på någonting nytt. Lycka till!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0